ROK IZRADE I ISPORUKA – WOODNSTEEL NAMESTAJ NOVI SAD
POSETITE NAŠ SALON U NOVOM SADU I KUPUJTE DO 12 MESEČNIH RATA
NAŠA BRZA ISPORUKA I MONTAŽA SVAKOG PROIZVODA.
Zapratite nas:   @woodnsteel.rs

ROK IZRADE I ISPORUKA

Rokovi isporuke za drveni namestaj

Koje je prosecno vreme proizvodnje ?

Prosecno vreme izrade namestaja je oko 3 meseca, iz razloga sto obradjeno drvo ostavljamo da "odlezi " neko vreme da bi odradilo sve sto mu je potrebno posle lepljenja, da reklamacije ne bi mogle da se dogode i da bi ispratili ceo proces deformacije drveta kod nas u pogonu.

Rok isporuke drvenih delova.

Praktikujemo rok isporuke od 40 do 90 radnih dana od dana porucivanja, iz razloga sto se iz gore navedenog opisa desavaju deformacije i ostecenja drvenih delova koji se desavaju sami od sebe prirodno, pa zato je potrebno da se ponovo napravi neki deo ili sanira steta na istom. Trudimo se da ubrzamo sve rokove ali sam pristup i rad sa drvetom to otezava, postoji mogucnost dogovora kada su vece serije u pitanju.

Uputsvo za upotrebu i upozorenja

Montaža proizvoda od drveta vrši se u skladu sa uputstvom za montažu po redosledu operacija. Proizvod je osetljiv na vlagu i potrebno je držati ga u zatvorenim prostorijama gde se relativna vlažnost vazduha kreće u opsegu 40% do 60% (50% do 70%) i temperature od 14oC do 21oC (18oC do 25oC). Proizvod se ne sme izlagati direktnom uticaju sunčevih zraka i mora biti udaljen najmanje 100 cm od izvora toplote. Za redovno brisanje proizvoda od drveta koristiti isključivo suvu mekanu krpu. Za čišćenje proizvoda od drveta koristiti vlažnu krpu i blagi rastvor vode i prirodnog sapuna. Uvek brisati u pravcu godova. Za osvežavanje površine nameštaja od drveta preporučljivo je koristiti ulje za održavanje drveta. Ovaj proizvod se ne sme koristiti svakodnevno. Tretiranje uljem ne garantuje zaštitu od pojave fleka. Prosute tečnosti se moraju odmah obrisati kako bi se izbegla pojava fleka, a oštećena mesta tretiraju setom za održavanje. Koristiti podmetače radi prevencije oštećenja od vrućih predmeta, hladnih čaša i flaša. Za čišćenje metalnih delova nameštaja koristiti vlažnu krpu natopljenu u rastvor tople vode i blagog sapuna. Potom prebrisati čistom vodom i osušiti krpom. Pri čišćenju proizvoda se ne smeju koristiti sredstva za poliranje, abrazivna sredstva i sapuni na bazi amonijaka. Proizvodi tapacirani mebl štofom se mogu otprašivati usisivačem. Za čišćenje mrlja na ovim proizvodima koristiti vodu temperature do 40oC sa dodatkom neutralnih hemijskih sredstava. Proizvodi tapacirani skajom, eko kožom i kožom se čiste suvim sunđerom lakim prebrisavanjem. Mrlje skidati uz pomoć suve flanelske krpe. U slučaju kada fleka ostaje koristiti neutralan sapun i čistu vodu. Potom mesto isprati vlažnom krpom i ostaviti ga da se prirodno osuši. Ne smeju su koristiti sredstva za suvo pranje, razređivači, sredstva za poliranje, ulja, abrazivna sredstva ni sapuni na bazi amonijaka. Nameštaj nije namenjen za spoljašnju upotrebu ukoliko na istom nije drugačije naznačeno. U slučaju nenamenske upotrebe proizvoda (protivno svrsi kojoj je proizvod namenjen i uputstvu za upotrebu) postoji rizik od nastanka povreda.Ukoliko proizvod sadrži staklene elemente potreban je poseban stepen pažnje prilikom njihove upotrebe i održavanja, a u cilju sprečavanja opasnosti od nastanka povreda usled loma stakla. Potreban je poseban stepen pažnje pri rukovanju sa elementima proizvoda koji imaju ugrađene mehanizme kako bi se izbegla opasnost od povređivanja (uklještenja ruke ili prstiju), kao i u slučaju proizvoda čija je konstrukcija savitljiva (npr. stolice sa podesivim naslonom). Proizvode ne izlagati povišenim temperaturama, neposredno grejnim telima, otvorenom plamenu kako ne bi došlo do paljenja i rizika izbijanja požara. Sitniji elemen5 proizvoda mogu predstavljati opasnost od gušenja i to gutanjem od strane male dece bez nadzora roditelja.Oštre ivice na proizvodima koji ih imaju predstavljaju opasnost od povređivanja, te je potrebno obratiti poseban stepen pažnje naročito kad su u pitanju mala deca.

Nacin placanja

Nacini placanja u nasoj firmi

Kod nas praktikujemo da olaksamo kupcima sam nacin kupovine, tako da mozete poruciti online ( platiti preko m-bankinga ), ili uzivo resiti uplatu u kesu. Nudimo placanje preko firmi, takodje moze da se kupi na rate preko POS terminala kreditnim karticama Banke Intese.

Slanje za inostranstvo

Takodje mi radimo i izvoz, imamo nas trasnport a moze biti i vas mi obezbedjujemo celu carinsku papirologiju, pakovanje i utovar/istovar.

Reklamacije

Prihvatamo reklamacije na sledece:

1) Vrednost robe; 2) Značaj nedostatka u konkretnom slučaju; 3) Da li se nedostatak može otkloniti bez značajnijih neugodnosti za potrošača. Sve troškove koji su neophodni da bi se otklonili nedostaci, a naročito troškovi rada, materijala, preuzimanja i isporuke, snosi MEJOR;. Garancija nije osnovana: 1) Ukoliko se utvrdi da se sa artiklom nepravilno rukovalo, odnosno da se nenamenski koristio; 2) Ukoliko se kupac nije pridržavao uputstva za upotrebu; 3) Ukoliko su na artiklu mehanička oštećenja; , 4) Ukoliko se ustanovi da je kvar otklanjala nestručna osoba; 5) Ukoliko je artikal bio izložen nenormalnim klimatskim uslovima i to: a) Za artikal za unutrašnju upotrebu – voda, vlaga, visoka temperatura, hemijski uticaj, otvoren plamen i sl. b) Za artikal za spoljnu upotrebu – visoka temperatura (preko 100 C), hemijski uticaj, otvoren plamen i sl. 6) Ukoliko na laku dođe do oštećenja: kidanjem, bušenjem cigaretom, prljanjem (bojama, mašću, uljem, kiselinom, pranjem) i sl. 7) Ukoliko se utvrdi da je drvo odnsno artikal bio izložen promenama temperature velikuh raspona od ( 0 do +40 stepeni ) u istom danu. 8) Ukoliko se utvrdi da je drveni deo bio izložen preko grejnog tela, isušivača vlage ili imao konstanto prisustvo sličnih proizvoda u blizini kao što je prečišćivač vazduha, jonizator, ovlaživač i slično. 9) Ukoliko se utvrdi da su pukotine na čelima drvene površine manje od 1/2mm širine.

U slucaju reklamacije pokrivamo

Odvoz-dovoz, popravku i vracanje namestaja nazad, ili potpuno izradu novog dela namestaja ili celog namestaja.

Rokovi reklamacije

Rokovi reklamacije se desavaju najvise u 10 radnih dana, trudimo se da nasim klijentima sto pre obezbedimo novi namestaj ili saniramo stetu.

Odustanak od ugovora

U skladu sa članom 28. Zakona o zaštiti potrošača, potrošač ima pravo da odustane od ugovora zaključenog na daljinu, odnosno izvan poslovnih prostorija u roku od 14 dana od dana kada je roba dospela u državinu potrošača i od dana kad mu je dostavljen obrazac za odustanak. MEJOR PR NEMANJA DIVIC daje pravo svojim potrošačima da odustanu od ugovora zaključenog na daljinu u roku od 15 dana od dana kada je roba dospela u državinu potrošača i od dana kada je dostavljen obrazac za odustanak. Potrošač je na osnovu člana 35. Zakona o zaštiti potrošača dužan da vrati robu trgovcu, bez odlaganja, a najkasnije u roku od 14 dana od dana kada je poslao obrazac za odustanak. MEJOR daje pravo svojim potrošačima da robu vrate trgovcu bez odlaganja a najkasnije u roku od 15 dana od dana kada je potrošač poslao obrazac za odustanak. Smatraće se da je roba vraćena u roku ako je potrošač poslao robu pre isteka roka od 15 dana od trenutka slanja obrasca za odustanak. Potrošač snosi direktne troškove vraćanja robe. Potpisivanjem ovog obrasca potrošač izjavljuje da je saglasan da mu se cena robe vrati kada roba bude vraćena na adresu za prijem obrazaca i uređaja, a da trgovac ima pravo da uskrati vraćanje celokupne kupoprodajne cene ili srazmerno umanji vrednost kupoprodajne cene ukoliko utvrdi da roba nije u ispravnom stanju zbog toga što je potrošač robom neadekvatno ili nepravilno rukovao. Izjava o privatnosti podataka Podaci o ličnosti koje potrošač daje u ovom obrascu služe za evindetiranje izmena u prometu robe i MEJOR PR NEMANJA DIVIC ih neće upotrebljavati u druge svrhe.

Sta tacno trazite?

PRIRDRUZI SE NASOJ MAIL LISTI

Ostani informisan i prati popuste i promocije koje saljemo na mail.